نماینده فدراسیون کاراته در کرمانشاه گفت: بانوان ورزشکار هرسینی در رقابت‌های بین‌المللی فودوکان کاراته ۱۹ مدال رنگارنگ کسب کردند.
کد خبر: ۴۶۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 17 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،نبی فتحی، اظهار داشت: رقابت‌های بین المللی فودوکان کاراته در دو گروه مردان و زنان در کرمانشاه به کار خود پایان داد و تیم جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در جایگاه نخست ایستاد.

نماینده فدراسیون کاراته در کرمانشاه با اشاره به حضور پربار ورزشکاران استان کرمانشاه در رقابت‌های بین المللی فودوکان کاراته گفت: از شهرستان هرسین نیز دختران کاراته‌کا دستاوردهای ارزشمندی کسب کردند.

وی بیان کرد: از شهرستان هرسین شاگردان حبیبه دارابی درمسابقات بین المللی سبک فودوکان کرمانشاه خوش درخشیدند و فاطمه بشیری، مبینا میری، در بخش کاتا و کومیته صاحب نشان طلا شدند، صدف ایمانی و تینا فضایی در کومیته طلا و در کاتا نقره گرفتند، نگین چناری در کومیته طلا و در کاتا برنز گرفت. نازنین زمانی در بخش کاتا طلا و در کومیته صاحب مدال نقره شد.

فتحی گفت: شبنم شکری در بخش کومیته صاحب مدال طلا و در بخش کاتا برنز را از آن خود کرد، کوثر سلطانیان و دنیا ده پهلوانی در کومیته نقره گرفتند و کیانا شاه آبادی در بخش کاتا و کومیته صاحب مدال برنز شد و زهرا شیرزادی نیز در کومیته مدال برنز بر گردن آویخت.

وی یادآور شد: تیم ۱۵ نفره سبک شوتوکان jks هیئت کاراته شهرستان هرسین در مسابقات بین المللی سبک فودوکان که به میزبانی استان کرمانشاه در سالن ۶۰۰۰ نفری امام خمینی (ره) برگزار شد موفق به کسب ۹ مدال طلا ۵ نقره و ۵ برنز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار